Leon Vrancken wrote:
> Oké, het is misschien wat kort dag om reeds een reactie van oland1750
> te ontvangen, ik heb gisteren pas een mailtje gestuurd.
>
> Ik vermoed dat hier geen sprake is van vandalisme, maar eerder
> onwetendheid. Het lijkt erop alsof die persoon her en der op nodes
> heeft geklikt en op die manier, zonder het te beseffen weliswaar,
> dingen heeft verschoven en andere wegen heeft toegevoegd. Ik geef nog
> even een nieuwe link mee:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=51.1809&lon=5.3107&zoom=13&layers=B000FTF
>. Hier zie je dat de bestaande N715 een nogal hoekige uitbreiding naar links
> [...]

Dat ziet eruit als een beetje oefenen en per ongeluk de wijzigingen geüpdatet.

De changeset heeft ook de naam "Lommel proef" gekregen:

Ik denk dat je dit wel zonder meer kan reverten, maar het is dus niet zo heel
eenvoudig om dat automatisch te doen.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Revert_scripts kan je verder helpen.

Ben