On Wed, 2009-09-23 at 14:49 +0200, wannes wrote:
> [...]
>         > bent werkelijk zo vergeten dat er een tijdelijke situatie op
>         de kaart staat.
>         >

>         Yeps. Die tijdelijke sitatie heb ik aangepast, omdat
>         'tijdelijk' in dit
>         geval ca. 4 jaar zal duren... Dat is langer dan de
>         'definitieve'
>         situatie in de Lange Sint Annastraat het had uitgehouden...
>
> Tijdelijk?
> http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/rijrichting-sint-jacobsmarkt-verandert-na-verhuis-pompiers.aspx
> Het is de bedoeling dat alles omgedraaid zou verlopen. (Eindelijk van

Dat zou dus ook pas binnen 3 jaar zijn, maar wel een verbetering waar
iedereen al jaren op wacht. Een ander 'probleem' dat bij het omkeren van
de rijrichting altijd naar boven komt is de lijn, die in praktijk meer
te zeggen heeft dan wie dan ook, en vaak nogal uitblinkt door een gebrek
aan goodwill... Efin, er is in ieder geval een nieuwe verantwoordelijke
minister daarvoor, en voor de geintresseerden, ook de vacature van
directeur generaal is gepubliceerd...

Als dat zo is dan blijft de tijdelijke rijrichting op st jacobsmarkt
tussen lange nieuwsstraat en lange st. annastraat wat ze is, en moet
'enkel' de rest van de lus worden aangepast.

Er zijn 'tijdelijk' ook enkele andere straten van richting veranderd, nl
lange st.annastraat en korte winkelstraat.

Overigens begrijp ik niet goed waarom het 'probleem' voor de rijrichting
om te draaien omwille van de brandweer nu plots zou vedwijnen indien ze
200 meter verder in dezelfde straat gaan zitten... Maar goed. Waarom een
wegomlegging begint VOORBIJ de bouwwerf die er de oorzaak van is heb ik
ooit nooit begrepen.

Luc / Speedy