Volgens mij een fout in Bing. Ga je naar het zuiden van Antwerpen op
de nieuwe foto's dan zie je dat daar de nieuwe foto wel doorkomt in de
hogere zooms (en die nieuwere foto's zijn daarenboven veel
gedetailleerder). Zou me verbazen dat hun nieuwe foto enkel op die
zuidelijke strook zo'n goede resolutie heeft, dus ergens bij Bing moet
er wat misgelopen zijn.

Maar geen idee waar je moet zijn om hen dit te melden zodat ze er ook
wat aan doen.

Ben