On Thursday 24 November 2011 12:32:39 Jo wrote:
> <...>
>
> mvg,
>
> Jo

TL;DR? :-p

Als ik het in het snel doorlezen een beetje heb begrepen wat het probleem is,
namelijk dat er maar één overzichtsbord staat in NL op het knooppunt, en dat
dan door die Jan beschouwd wordt als "het" knooppunt met rcn_ref en al de rest
niet, dan zitten we met het probleem van het halfslachtig bewegwijzeren in NL,
waar de knooppuntnummers in enkele netwerken niet worden weergegeven op de
bordjes zelf eens je er aankomt, enkel op het grote overzichtsbord (dit is
bvb. een knooppunt: http://www.vv.nl/images/upload/knooppunt.jpg ).

M.a.w. de plekken waar je de bordjes zoals hierboven tegenkomt zijn de nodes
die je tagt met rcn_ref, en je negeert eigenlijk het overzichtsbord (kan je
eventueel nog wel anders taggen als je wil).

En nu hoop ik dat ik de discussie juist begrepen heb :-)

groetjes
Ben