Het moet waarschijnlijk nog gecorrigeerd worden, ik had ook niet vanaf het
begin begrepen wat de beste werkwijze was en hier en daar heb ik ook 1
knooppunt aangemaakt, waar ik er nu wel 2, 3 of 4 zou opsplitsen.

Ik kijk er straks even naar.

Jo

Op 24 november 2011 15:21 schreef Marc Gemis <marc.ge...@gmail.com> het
volgende: