Ik zie net op talk en talk-de dat er problemen zijn met openstreetmap.org.
Zou het kunnen dat jouw problemen daar ook mee te maken hebben?

Indien ja, een Ctrl-Shift-R zorgt ervoor dat de cache van Firefox
leeggemaakt wordt, wat hier voor een oplossing kan zorgen.

Jo

Op 24 november 2011 21:21 schreef Marc Coevoet <sintsix...@gmail.com> het
volgende: