*Attribution vind ik wel nodig. Vooral als ze de tijd genomen hebben om hun
eigen stijl te renderen denk ik dat attribution slechts een kleine moeite
is. Het gelijk delen is niet echt nodig als ze de data niet aanpassen (ze
kunnen hun eigen stijl zonder problemen copyrighten).*

Volledig mee eens!

Voor het TRACK: Het is duidelijk aan de gebouwen in het centrum.

Voor het groenstructuurplan: Kijk naar het stadion van Gent.

Groeten,

Ben