Mijn vraag is om toe te laten zulke relatie een naam te geven, omdat anders
deze relatie alleen herkenbaar(?) is met een nummer van xxxxxxxxxxx cijfers.
Dat de naam ZD 1-99 moet zijn is louter een voorstel.

In de (algemene) wiki is wel degelijk voorzien dat relaties een naam
krijgen. *Dat knooppuntnetwerken iets anders zouden zijn dan bv een
"gewone" wandelroute (van 01 naar 02 bv) ontgaat mij volledig.*

Is het niet zo dat in het verleden een niet-zo gelukkige oplossing met
"note" werd bedacht, met alle negatieve gevolgen van nu tot gevolg?

Graag had ik geweten *welke argumenten eventueel er tegen zijn.*

Ivo De Broeck
Valleilaan 13
3360  Korbeek-lo
Tel (0)16 43 84 93