Hey,

Vreemd. Ik ben zelf ook een Macgebruiker en hier is alles zonder problemen verlopen. Ik denk zelfs dat ik het bestand niet manueel heb gedownload, maar dat de update automatisch gebeurde. Als ik het bestand 'josm-tested.jar' download, kan ik het ook probleemloos gebruiken (gewoon dubbelklikken).

Aangezien dit gebaseerd is op java, misschien eens kijken in die richting? Een tijd geleden heeft Apple Java van hun besturingssysteem verwijderd. Misschien de volgende download eens proberen: http://java.com/nl/download/mac_download.jsp?locale=nl . Als ik mij niet vergis krijg je netjes een melding als je die java-versie al hebt.

Hopelijk werkt het,
Joren