Op 12 maart 2013 00:07 schreef Glenn Plas <gl...@byte-consult.be> het
volgende:

> Dat van de resolutie heb ik ook gezien.

 Enerzijds is het prachtig dat we mogen tracen vanaf deze luchtfotografie.
Ze is een stuk recenter dan bing en aangezien ze tijdens de winter werd
gemaakt, is er op veel plaatsen meer te zien, omwille van afwezig
bladerdek. Op andere plaatsen is het interessant om de evolutie in de tijd
te zien.

Anderzijds is het wel wat vreemd dat wat JOSM in de WMS-laag laat zien
duidelijk een lagere resolutie heeft, dan wat er op de website van AGIV
zelf zichtbaar is. Het klinkt misschien wat ondankbaar, maar weten dat er
betere kwaliteit beschikbaar is en het dan met minder duidelijke beelden
moeten doen, is toch wat frustrerend.

Het zou wel kunnen dat de URI die we gebruiken niet geoptimaliseerd is. Ik
zal dit ook eens op josm-dev posten en dan vraag ik tegelijk hoe we ervoor
kunnen zorgen dat JOSM deze laag zelf voorstelt aan mappers die data voor
Vlaanderen afhalen/bewerken.

mvg,