Ben,

Prima idee!
Twee dingen om even na te kijken wat mij betreft. Ten eerste zal een
mailtje aan talk-be@ worden gebounced als men niet eerst inschrijft. Ten
tweede, let op dat de kaart mooi afdrukt in hoge resolutie. Wat er fraai
uitziet op het schem kan knullig aandoen op papier wanneer de afbeelding
niet de juiste (hoge) resolutie heeft.
Ik kijk uit naar het resultaat!
Martijn

Martijn van Exel