Je hebt natuurlijk gelijk wat betreft specifieke oplossing & veralgemenen.

die truuk om members te selecteren in ME kan je ook voor andere dingen
gebruiken. bv. bij het aanpassen van associatedStreet relaties. Ben recent
nog bezig geweest een aantal addr:street tags toe te voegen aan huizen. De
huizen zaten wel al in een associatedStreet relatie. Het betreft hier wat
ouder werk van mezelf.
Via het zoeken en beperken binnen de bestaande selectie geraakte ik
gemakkelijk aan de huizen zonder addr:street.

Zowel jouw scenario als de correctie die gemaakt heb, zijn leuke dingen om
eens op een mapping party te tonen.

groet

2013/9/12 Jo <winfi...@gmail.com>

> [...]
> 'leerproces' :-)
>
> Wat de routes betreft, wilde ik vooral aangeven dat je stukken van de ene
> route naar de andere kan 'overhevelen' met die truuk om vanuit de RE
> members te selecteren. Dat is waarschijnlijk voornamelijk voor Daan van
> belang. Bij wandelroutes komt het veel minder voor dat je daar iets aan
> hebt, omdat daar gewoonlijk veel minder members in zitten.
>
> Jo
>

> Op 12 september 2013 10:39 schreef Marc Gemis <marc.ge...@gmail.com>:
>
> De beschrijving die Jo gemaakt heeft is zeker gedetailleerde en meer

>>> routerelaties (toch als ze geen 'tentakels' hebben), maar niet voor