On Thursday 03 October 2013 13:53:16 Marc Gemis wrote:
> hoe tag je
>
> "Uitgezonderd diensten"
> "Uitgezonderd aangelanden"
> "Uitgezonderd bewoners"
>
> Die laatste lijkt me strenger dan "access=destination". Ik weet ook
> niet hoe die mensen daar ooit een verhuiswagen of zo voor hun deur
> kunnen krijgen.

Bestaan nog geen steeds tags voor voor zover ik weet. Heb het ooit wel eens
erover gehad over enkele van die beperkingen en welke tags ervoor gebruikt
moeten worden, maar vraag me nu niet waar dat ergens was :-)

Verschil tussen aangelanden/riverains en bewoners/résidents is ook vrij klein
(en met plaatselijk verkeer/plaatselijke bediening erbij) en ik herinner me
nog eens een discussie om uit te leggen dat dit niet allemaal zomaar
access=destination is. Misschien nog eens een poging wagen op de
internationale tagging mailing list?

Voor bewoners zou ik residential=yes gebruiken. Maar de rest?

Overigens zijn er nog wel meer van dat die je kan tegen komen:
marktvoertuigen, ceremoniewagens, bezoekers, vergunninghouders... En ze kunnen
soms heel specifiek worden... Dan wordt de vraag ook hoe ver je daarin moet
gaan.

Ben