Glenn,

jij speelt toch graag met Overpass. We zouden misschien eens uniformiteit
moeten nastreven in winkelketens ook, bv Blokker, Kruidvat e.d. Daar zijn
nogal wat verschillende types "shop" aanwezig.

Ook heeft men mij eens aangeraden om benzine stations een brand, name, (en
waar mogelijk) een operator te geven. Dus ipv van enkel name=Shell, zou het
brand=Shell; name=Shell Berchem; operator=Jef Janssens moeten zijn. Het
stukje om alles brand te geven zou je kunnen automatiseren met via Overpass.

Zelfde probleem met brand vs name heb je bij banken, auto-dealers, etc.

m.