On Wednesday 01 October 2014 12:30:24 Glenn Plas wrote:
> Ik kom ook soms interessante tags tegen van openGeoDB, bv op Deurne..
>
> openGeoDB:auto_update=population,is_in
> openGeoDB:is_in=Antwerpen,Antwerpen,Antwerpen,Antwerpen,Antwerpen,Antwerpen,
> Vlaanderen,Vlaanderen,Belgique,Belgique,Europe
>
> Wel een interessante de bovenste.  Alsof population automatisch geupdate
> zou worden.   population tag stond er trouwens niet bij, die heb ik er
> net bijgevoegd.

Dat was ooit een import die is gedaan zonder enige communicatie met de
Belgische OSM. En zoals je merkt is het toen redelijk misgelopen, maar ze
hebben het nooit rechtgezet (als je in de archieven van de mailing list
terugduikt dat moet je al terug naar januari 2008 voor de discussie
daarover)... Er zullen nog steeds wel genoeg plaatsnamen overblijven in Belgiƫ
die die dubbele namen hebben, en van die auto_update hebben we nooit iets
gemerkt...

Ben