Men kan de cache folder wijzigen van TMS, voor WMS vind ik niets, ook niet in de nieuwe JOSM versie van vandaag. Na een remove en install van de nieuwe versie van JOSM in Ubuntu is de cache inhoud niet veranderd. Voor mij is dat geen echt probleem meer, maar dat is wel een probleem als ik iemand aanzet om te mappen met JOSM en dien geen systeembeheerder of kenner is.

Groeten