Gokje: de tertiary road uit het zuiden eindigt in een residential
roundabout met dezelfde naam.
Er loopt een straat met dezelfde naam verder naar het noorden. Ik denk dat
er dan (door Osmose) verwacht wordt dat de rotonde dezelfde classificatie
heeft als de tertiary road.

Een andere oplossing zou zijn om de rotonde geen naam te geven of om de
naam van de kruisende residential road te geven. Of gewoon als false
positive te klasseren

De voorbeelden op
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:junction%3Droundabout geven geen
uitsluitsel over dit geval.