> Dan ben je van dit soort probleemstukken af (wat zeg ik? Dan introduceer
> je dit soort probleemstukken helemaal niet).

in dit geval maakt de use_sidepath niet uit volgens mij. er is geen korte
manier om van het fietspad van de Polderlaan aan de andere kant te geraken
(of vice versa) door de eenrichtingsbeperkingen op de fietspaden. Er moet
iets bijgetekend worden.

p.s. aan de discussie over het al dan niet tekenen van afzonderlijke
fietspaden wil ik helemaal niet meer beginnen. Ze zijn er, meer en meer
mensen zullen ze blijven toevoegen, maar het moet dan wel juist gebeuren.
dat wil ik hier nu oplossen.