Ruben

> Het lijkt mij geen zo'n goed idee om al die tags te gaan veranderen.
> Het is grotendeels onnodige dubbele informatie; alle verwerkers van de
> image-tag zouden 'File:' heel eenvoudig kunnen herkennen. Merk ook op
> dat 'File:' niet verwijst naar een pagina op Wikipedia, maar een
> pagina op Wikimedia Commons.

Het is zeker niet mijn bedoeling om die filetags zelf te gaan vervangen, het is
mijn bedoeling om de code zó te maken dat de het juiste plaatje altijd wordt
gevonden.
Dat is in de huidige versie al het geval, alleen moet ik de code om de
thumbnail te laten zien nog verbeteren!

En je hebt gelijk, ik bedoelde de Commons pagina en niet de wikipedia.

Maar hoe dan ook, het systeem van verwijzingen naar afbeeldingen is niet
consistent. Kijk nog maar weer een keer naar de Eiffeltoren of naar deze
http://www.openstreetmap.org/way/231220414

Marc.