Bestaande mapping waar Osmose error op geeft.

http://osmose.openstreetmap.fr/nl/map/#zoom=17&lat=51.3383802&lon=4.8203230&item=1040&level=1

Heb daar eens proberen te bekijken, de landuse forest een weinig uit elkaar gehaald maar dat wil niet helpen.
weet niet waarom dit zo werd aangebracht.
Ten zuiden multypolygoon water outer met erin twee afzonderlijket inners
Dan een verbinding over één way naar noorden een uitloper van dezelfde multypolygoon, dat begrijp ik niet.

De werking, doel en nut van polygonen en relaties dat snap ik nog altijd niet.
De wiki geven wel de verschillende mogelijkheden.
Kom toch regelmatig fout meldingen tegen. Na een validatie of osmose controle. Ook bij gesloten gebouwen met een binnen koer. Weinigen durven of kunnen dit verbeteren stel ik vast.

Jakka