Op 28 juli 2015 12:39 schreef Marc Gemis <marc.ge...@gmail.com>:
> door het schrijven van een diary entry loop je nu het risico van de
> anti-automated-edit-politie op je dak te krijgen.

Ah ja, juist.
Maar ik heb wel de regeltjes gevolgd denk ik (hoop ik). Eerst overleg
met de lokale community (met wat goede wil kan je zeggen dat dat al in
juni is gestart), een entry op de wiki met wat ik precies doe, goed
uitkijken terwijl ik bezig ben, en een zeer specifieke query (alleen
die van Belgacom, waar we zeker van zijn dat er geen meer bestaan).

Als ze daarover klagen, klagen ze gewoon om te klagen :p