Momenteel ben ik bezig met een uitgebreid onderzoek van de taginfo database en
een dagboekbericht daarover is hier te lezen [1].

Voortvloeiend uit dat onderzoek kwam ik een overzicht tegen van keys die meer
dan 10.000 keer gebruikt worden, maar die geen wiki pagina hebben die de
genoemde key beschrijft.
Dat is voor een veelgebruikte key eigenlijk onwenselijk, omdat nieuwe mappers
dan niet kunnen weten hoe een key gebruikt moet worden of waar die key voor
dient.

Op pagina 11 van de taginfo informatie daarover:

http://taginfo.openstreetmap.org/reports/frequently_used_keys_without_wiki_page
<http://taginfo.openstreetmap.org/reports/frequently_used_keys_without_wiki_page>

staat de key:

zone:De_Lijn

Is er iemand in de Belgische gemeenschap die deze ontbrekende wiki pagina zou
kunnen aanmaken?

Met openpoimap is het gebruik van deze key (in bv. Antwerpen) goed zichtbaar te
maken:

http://openpoimap.org/?map=various&zoom=14&lat=51.20896&lon=4.41867&layers=B00TFFFFFFFFFFFFFFFFFF

<http://openpoimap.org/?map=various&zoom=14&lat=51.20896&lon=4.41867&layers=B00TFFFFFFFFFFFFFFFFFF>

Marc Z.