Met de quick fix bedoelde ik dat er nog een validator warning inzit over
de rijstroken count (stukje richting NL, vlak na de kennedy tunnel) .
Ik heb die even genegeerd.

Normaal dacht ik dat osmose periodieke updates doet, je moet dus even
wachten tot de fouten eruit zijn.

De fouten die ik gefixt heb ivm met foute 'lanes' values (uit uw
originele link) zijn nu weg zo te zien:

http://osmose.openstreetmap.fr/nl/errors/?country=belgium_flanders&item=3160

Glenn