On 02/09/2016 11:38 AM, Philippe Casteleyn wrote:
> Verhuurt de VUB de studentekoten niet in september ?  De lessen beginnen
> echter waarschijnlijk maandag 26 september.
> http://www.vub.ac.be/academische-kalender/2015-2016De ULB is zelfs wat
> vroeger https://www.ulb.ac.be/ulb/greffe/documents/docs/Semaines2016-2017.pdf
> Ik heb zo al op meerdere gerenommeerde universiteiten gezeten.

Voor zover ik weet niet. Source: heb twee jaar op een VUB kot gezeten -
tot en met vorig academiejaar. Ik kon daar heel de zomer (juni, juli,
augustus, september) binnen.

Misschien wel de kamers van mensen die al vertrokken zijn en geen
herexamens hadden.

Je kan proberen dienst huisvesting daarover te contacteren:

[A] Pleinlaan 2
    1050 Brussel
[T] +32(0)2 629 28 31
[F] +32(0)2 629 36 19
[E] huisvesting.hous...@vub.ac.be
[W] my.vub.ac.be/op-kot
[O] 08:30 tot 12:30
  & 13:30 tot 16:30

Groeten,

Ruben De Smet, student burgerlijk ingenieur aan de VUB