Het is juli  en als een drinkwaterfonteintje nu niet werkt dan zal er wel een
probleem mee zijn.
Ik bezoek deze maand de fonteintjes binnen de Brusselse vijfhoek.  Ik kan hulp
gebruiken om deze binnen de Brusselse Grote Ring deze zomer nog te bezoeken.
Ze zijn nu trouwens allemaal binnen de meter gemapt en voorzien van een
mapillary tag.  Wanneer ze werkten, is dat al aan een foto te zien.  Een mooie
scherpe niet_mapillary foto voor de image tag is trouwens ook welkom.
Ik zal als ik tijd en zin heb zal ik nog OSM notes plaatsen, maar er zijn
genoeg mensen die dat maar al te graag doen.
In de provincie Antwerpen zouden er nog PIDPA drinkwaterfonteintjes zijn langs
de fietswegen, maar die zijn nog niet gemapt en onvindbaar op internet.Map maar
meteen ook publieke fietspompen, publieke fietsherstelplaatsen en openbare
toiletten.Dat zijn zo van die dingen die erg nuttig zijn en waar volledigheid
mogelijk is.

Ph Casteleyn
Dahliastraat 16

2800 Mechelen