On zondag 24 juli 2016 23:39 Jakka wrote:

> Kunnen deze ook als extra layer in josm ingeladen worden zoja hoe en
> waar welke url ?

Dat kan inderdaad. Op de site van Agiv kan je de WMS-URL vinden. Die kan je
vervolgens copy-pasten in de JOSM-instellingen (Imagery → Imagery preferences →
rechtsonder het plusteken met "WMS" bij geschreven).

Ik heb met opzet de URL hier nog niet gepost, zodat mensen niet zonder nadenken
zouden beginnen mappen. Als er nog antwoorden op mijn bericht worden gepost
(bv. als iemand een addertje onder het gras vindt), is de kans nu groter dat
die gelezen zullen worden. (Als je begrijpt wat ik bedoel.)

--
Dit bericht is ondertekend met OpenPGP.