Het was inderdaad spurieuze data, die twee kleine ways. Dit[1] is het echte
aerodrome-object.

Je hebt één van de twee kleine ways verwijderd[2], en van de ander alle tags
verwijderd[3]. Die laatste moet dus nog verwijderd worden en dan is alles in
orde denk ik.

[1] http://osm.org/way/161204831
[2] http://osm.org/way/161204833, in changeset #42130376, analyse:
https://overpass-api.de/achavi/?changeset=42130376