Ik wou niet onmiddellijk reageren, anders ben ik het weer :-)
Maar nu er nog geen reacties zijn:

Moeilijke kwestie. is ook al ooit besproken op Duitse mailing list,
zonder resultaat.
Voorstanders van de naam op het fietspad wilden dat omdat zo de
navigatiesystemen de naam van de straat konden uitspreken.
Tegenstanders vonden dat het fietspad geen naam heeft, en dat je maar
een "street"-relatie moet maken om alles samen te nemen. (of
automatisch te laten berekenen).

Moeten we afzonderlijke voetpaden dan ook de naam van de straat
waarlangs ze liggen gaan geven ?

Ik weet het ook niet, tot nu toe map ik een parallel fietspad zonder naam.