Philippe,
Iedereen die lid is van OpenStreetMap België op Meetup kan een meetup
voorstellen. Ergens zou je een knopje "Suggest a meetup" moeten doen. Dat
wordt automatisch een "officiële" meetup als er enkele mensen zich
inschrijven, of als er een van de organisatoren je voorstel aanduidt als
officiële meetup.
Komt geen extra geld aan te pas.

Op 4 december 2016 09:33 schreef Guy Vanvuchelen <guy.vanvuche...@gmail.com>
: