> Op de gelinkte websites staan ook GPX files die duidelijk maken dat het
> traject op OSM niet up to date is.

Ik weet niet hoe betrouwbaar de informatie op die website is. Mijn ervaring
met officiële data (De Lijn, Wandelroutes Tourisme Vlaanderen, Onroerend
Erfgoed, AGIV/AIV) is dat die data niet perfect is.
Ik heb bv. al teveel wandelroutes gezien die in de praktijk anders zijn dan
op de officiële kaart. Verder heb ik deze voorbije week nog een 5-tal
wijzigingen doorgestuurd naar Onroerend Erfgoed, typisch voor gebouwen die
gesloopt of volledig verbouwd zijn.

Dus zonder een field-survey kan je niet uitsluiten dat OSM misschien wel
correct is :-)

m.