Vorig jaar had ik een vraag over de Schrijnstraat in Mechelen die bij sommige
zoomlevels Schijnrat of zo werd.  Ik vroeg toen ook hoe ik de tilegrenzen kon
zien, vermits die er wellicht iets mee te maken hadden.

Ik heb het antwoord gevonden op de weeklies :
http://www.sammyshp.de/fsmap/#19/51.03333/4.47479
Maar hoe zal ik ooit die website onthouden ?

Ik heb trouwens veel genoegdoening aan die weeklies, waarvoor mijn dank.
Jammer dat mijn vorige discussie de weekly niet gehaald heeft.

De Schrijnstraat is wel een interessante straat omdat hij officieel naar de
Guido Gezellelaan  doorloopt.  Ik ben er wel een paar keer verdwaald voor ik
door had dat er nog zo een grote fout in OSM zat.