De vraag die eigenlijk opkwam van deze toerist hoe vind ik die spoeddienst.
Niet elke taal denkt aan "emergency" om de spoedgevallen dienst op te zoeken. Britten gebruiken A&E en zoals in de wiki USA eerder ER vermoed dat een oostenrijker weer iets anders zal intypen in de zoek van zijn planner....Is er zoiets die standaard die zoekwoorden omzet naar emercency zodat iedereen in gelijk welk land naar de spoed geraakt.