Vier jaar geleden heb ik aan Bruggen en Wegen, pardon Agentschap Wegen en
Verkeer gevraagd naar de nummering van de bruggen.  Ze wilden het wel geven
maar vroegen eerst waarom ik het wilde weten.  Ik heb niet geïnsisteerd, ik
vermoed dat het complex is.

Een beetje database heeft een from- en to- date.

Ik heb enkele bruggen langs de E19 Brussel Antwerpen genummerd als probeersel
om kritiek te krijgen.

Ik denk niet dat er altijd een area man_made= bridge en highway met bridge=yes
is.

Ik heb die bridge:ref zelf verzonnen.

Trouwens doe ik hier niet mee verder als ze na mij de mapillary key value
corrigeren.