Ik vraag met iets af: wat wil je importeren ? 19.3k bordjes ?
Als we de positie op een weg moeten weten is het dan
niet interessanter enkel het begin te tagen
(en eventueel tussendoor tegen afwijkingen).

Ik ken de richtlijnen van OSM niet op dit gebied.
Bordjes lijkt voor mij een "materialized view"
( data gegenereerd van andere data typisch om een van volgende reden:
        performance of de andere view is gemakkelijker te gebruiken.)

Mvg,
Killian