Goed idee om een datum te prikken. Ik doe binnenkort een cursus
projectmanagement, dus ik wil gerust al de rand-organisatie doen. Maar dan
moet Glenn wel een voorstel doen van wanneer ongeveer realistisch is voor
hen.

Alternatieven:
- we zetten de testomgeving terug open en laten mondjesmaat meer mensen toe
- we blazen de boel af en zien wat er dan gebeurt :)

Joost Schouppe
OpenStreetMap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |
Twitter <https://twitter.com/joostjakob> | LinkedIn
<https://www.linkedin.com/pub/joost-schouppe/48/939/603> | Meetup