Een typisch voorbeeld, dat me ergert omdat ik het niet begrijp:

Relation 3904284 is opgebouwd uit ways 293877809 en 293877845. Ik zie tussen de beide ways geen verschil. Is er enige reden om dit zo te behouden? Ik zou al de extra tags van de relatie overbrengen naar een van de ways, en dan de andere way ermee "joinen". Simpeler voor de mappers én voor de database.

Meer algemeen: regelmatig kom ik zulke toestanden tegen, waar er zonder enige (voor mij zichtbare) reden met relations geknutseld wordt. Zie ik het nu te simpel of zien sommige andere mappers het te ingewikkeld?

Dank,

Karel