Het mappen van stations en spoorwegen is helemaal niet mijn ding, maar ik heb er me nu toch aan gewaagd.

* in het station van Leuven heb ik aan de diverse perrons een "name=" toegevoegd (C/B , A/1, 2/3 &c) , is dat een correcte manier van werken? Die perrons hadden al zo'n verwijzingen in een "ref=" tag maar die lijkt me eigenlijk niet zo zinvol..?

* ik ben in de war met way 89449057, die beslaat een ruim oppervlak aan de zuidkant van het station, en heeft als enige tag "landuse=railway"; aan de noordkant is er ook zo eentje, way 79208741. Hebben die enig nut, of toegevoegde waarde? Ik voel een sterke neiging ze te verwijderen (als IT-infrastructurist zie ik niet graag nutteloos gebruik van de beschikbare middelen :) ) maar omdat ik op onvertrouwd domein ben vraag ik eerst maar eens rond :)

Karel