Jo modestament crec el mateix que el Jan.Clar, que , tot depén del nivell
que tingui la gent que hi assisteixi.Però si és un novell de cap a peus que
ha descobert OSM el dimarts, parlar-li de propietats avançades (al cap i a
la fi és el que donen els presets i estils) el pot "sobrecarregar" - més
enllà de les bàsiques que li ofereix JOSM, per exemple.Tot i això la gent
que té embranzida no crec que en tinguin pas por i més si està ben
delimitat l'ús (quin és l'objectiu de l'edició i fins a quin nivell de
propietats "parem")

Pel que fa la llista de tasques, el que està meridianament clar és que a
Sant Vicenç dels Horts hi ha mapeig planificat i ordenat per a dècades ;)
cosa que ajudarà molt a la comunitat d'allà a saber on poden aportar el seu
gra de sorra a través d'accions concretes que delimites a la teva
llista.Marcant punts concrets a realitzats i després ja realitzats tens un
full de ruta impecable i molt visual, a l'abast de tothom qui s'hi vulgui
apuntar.

Compta amb mi pel que necessitis un dia o altre si t'és necessari i hi ha
espai i temps.

Salut, mapes i OSM learnin'
yopaseopor