Hola José Luis,

Fantàstica iniciativa ;))

Comentar només tres cosetes:

- Per la presentació si vols pots aprofitar aquesta:
https://prezi.com/ypsgawnos4g5/openstreetmap-i-la-palma-de-cervello/ Ja és
una mica antiga i caldria actualitzar-hi alguna cosa i treure la part de la
Palma. És una idea.

- Sobre el Wheelmap cal saber que vaig començar a fer-ne la traducció al
català i per altres temes vaig deixar-ho córrer. L'aplicació per Android i
el lloc web estan gairebé al 95%, només falta que algú s'hi posi, ho revisi
una mica i demani que pugin la traducció. Potser la gent d'Enroda't els
sembla interessant i volen fer-ho.
La traducció es fa des de Transifex:
https://www.transifex.com/organization/sozialhelden La traducció per a
iPhone no la vaig començar.

- I sobre la jornada en sí, et suggereixo que l'afegeixis a:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Activitats I així
tenim un recull de tot el que es va fent.

Gràcies!!

El dia 15 de juny de 2015, 14:56, Simó Albert i Beltran <s...@probeta.net>
ha escrit:

> Molt bé, ànims! Però tot i que a molts us agrada el Mapillary, si us
> plau, no el confongueu amb OpenStreetMap.

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>