Bones Carles,

jo també ho veig perfecte.

La part de riera que passa per damunt d'un carrer, més aviat deu ser un
carrer que han fet passar pels curs de la riera ;-)

Jo posaria que és un carrer i és una riera, crec que no hi ha conflicte de
cap mena perquè ambdues característiques són certes. I a més a més lo de
que és inundable, com a característica del carrer, i intermitent com a
característica de la riera. I tot allò que es pugui afegir.

   highway = residential
   waterway = stream
   flood_prone = yes
   intermittent = yes
   width = ...
   surface = ...
   smoothness = ...

L'etiqueta ford és pels lloc per on una via de circulació creua una via
d'aigua al mateix nivell, que no seria el cas.

Per ser nou, t'ho estas currant de valent. Felicitats i gràcies.

Jan

PD. Miquel, algo deus tenir mal configurat que trenques els fils de les
converses.

El dia 12 de juliol de 2015, 11:47, yo paseopor <yopaseo...@gmail.com> ha
escrit: