Ah, pero unclassified no es per etiquetar un "cami" que no se classificar.

Unclassified es una carretera que no te classificacio/categoria, del tipus
tertiary, secondary, etc. En l'ordre jerarquic de les carreteres es la de
mes baix nivell, despres de tertiary. Per sota la unclassified ja vindria
una pista asfaltada (highway=track, tracktype=grade1).

Si es una carretera que li desconeixem o no tenim clar quina categoria
donar-li, hi ha el tag highway=road.

Per camins en general que no son carreteres, a casa nostra seran track
(pista) si hi pot circular un vehicle de 4 rodes o path, que es el mes
generic.

El dia 30 de juliol de 2016, 15:11, Hector <marmit...@telefonica.net> ha
escrit: