Hola,
Jo entenc que si algú s'ha molestat en posar els arbres individualment deu ser
per posar el màxim de detall i es correspon a la realitat (altrament seria una
feinada front etiquetar un àrea com garden, p.e.)
Les tres línies del rec es corresponen a l'eix principal (el canal pròpiament
dit) i a dues línies geomètriques que permeten delimitar la seva amplada
(comparteixen propietat outer).
Per mi ja està bé.
josep

    El Martes 21 de marzo de 2017 11:10, Adriana Gelada