Gràcies Jan, també exploraré aquesta via. I segur que apareixeran nous dubtes :)

Salut!

Carles

De: Jan Esquerra [mailto:jan.esque...@gmail.com]
Enviado el: lunes, 16 de julio de 2018 11:30
Para: OpenStreetMap in catalan
Asunto: Re: [Talk-cat] Dubtes de novell

Bon dia,

si el que vols és generar un mapa raster customitzat et pot servir Maperitive.

Jo ho havia fet servir per fer-me mapes especifics al meu gust.

A partir de l'arxiu .OSM que obtenia de JOSM, i un arxiu .XML de configuració
(on li deia què volia que em dibuixés i com volia que ho dibuixés), generava
una imatge .PNG que geolocalitzava i posava al Oruxmaps.

Ja t'aviso que el secret està en l'arxiu de configuració .XML, i que t'hi
hauràs de barallar una mica fins a aconseguir mapes decents.

Ja fa temps que ho vaig remenar i ni me'n recordo gaire ni sé si ha evolucionat
el programa, però davant dels dubtes, pregunta.

Sort

Jan

El dia 16 de juliol de 2018 a les 11:06, Litus <lit...@gmail.com> ha escrit:

Gràcies Pere, li donaré una ullada.