Moltes gràcies per compartir aquest esdeveniment.
La veritat és que em sembla super interessant i crec que OSM hi té una gran
cabuda. Malauradament no podré assistir a aquesta data.

Saps si hi haurà algun lloc a posteriori on veure materials o algun resum de la
sessió?

Salutacions

Carlos Cámara
http://carloscamara.es