Bon dia gent!
Com sabreu aquest mes anterior en José Luis i jo vam tenir una reunió molt
interessant a la UPC de Vilanova amb Rafael Morillas professor
d'accessibilitat aplicada i molt proper a la informàtica.
En tres hores de bombardeig OSM constant,li vam demostrar algunes de les
coses que pot fer OpenStreetMap.
Es van derivar moltes coses interessants però per la que us escric és per
la possibilitat de celebrar un SotmCat a Vilanova.
Això vol dir que va posar a la nostra disposició la logística que
necessitaríem: sales amb ordinadors,projectors,i fins i tot parlar amb la
cantina de la UPC (i sent jo de la ciutat ja busco restaurant pels que
siguem si cal)
La meva proposta és senzilla: preparem temes que ens interessin, amb la
duració que ens interessi ;muntem escaleta i que ells ens situïn al
calendari (em sembla q va dir q millor en temps no lectiu, però li
preguntaré). Tot i les trobades que hem de seguir fent al PompeuLab fa
quatre anys que no fem presentacions i actes que siguin difonibles amb més
gran format,així que crec que és una bona oportunitat. Què en penseu?
Vindríeu? Què presentaríeu?

Salut i mapes
yopaseopor