Crec que precisament per això a Madrid van fer dos scripts per tenir un
primer, genèric, que transforma els fitxers xml a osm, i un altre per
convertir el fitxer osm en les tasques que es carreguen al gestor ( que és
el que podem aprofitar). No sé si és possible tenir un script que sigui
capaç de processar tots els tipus de dataset que tenim de la Generalitat.
Hi haurà coses comunes com podria ser el tema adreça (que s'ha de processar
i separar en parts), però altres molt específiques (com els isced_level,
min_age, max_age, etc. en aquest cas).

Encara no aconsegueixo posar-me amb el gestor per veure què necessita ni
com es fa. La meva idea era seguir el procés que van fer ells, o mirar com
es fa amb les tasques de cadastre. En tot cas veig que cal un fitxer
geojson amb els límits de les tasques i tampoc he aconseguit encara
generar-lo. A les males estic pensant que podem ordenar per codi postal,
dividir en paquets d'uns 20 punts i tirar milles... al menys garantiríem
una certa proximitat geogràfica entre ells perquè en una mateixa tasca no
tinguis un centre a la Vall d'Aran i un altre a Deltebre...

Si algú sap i pot generar el geojson i/o investigar com funciona el gestor
de tasques, endavant! Jo no sé quan podré ni si ho podré fer.

Salut!

Libre
de virus. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>