Marián Kyral <mkyral@...> writes:

> Zdravím,když už se to tady tak rozjelo, tak bych se taky zeptal 1)
Modelářský obchod - co jsem tak zkoumal, asi nejblíže je shop=doityourself,
nicméně modelář není kutil. Asi nejlepší by byl tag shop=hobby. Ale ten není
a nevím, jak to funguje, jak jej navrhnout a hlavně, jestli to má vůbec
šanci se ujmout. Podobně i včelařská prodejna. Prodávají se jak výrobky
včelařů, tak i pomůcky pro včelaře.2) Jak tagovat školící středisko? Máme
tady školící a výcvikové středisko hasičů. A jak tagovat Vyšší odborné
školy? jak to chápu já, je to něco mezi střední školou a univerzitou, blíže
k té univerzitě.Díky,Marián

Zdravím,
já bych spíš popřemýšlel, jestli je nutno takové záležitosti tagovat.
Je fajn mít pěknou databázi POI bodů v OSM, ale kdo bude jak často hledat
podobné body zájmu, jako je školící středisko pro hasiče. A pokud pro ně
neexistují opravdu příslušné tagy, je na zamyšlení, jestli je tam mít.

Jinak ten modelářský obchod bych asi pojmenoval shop=doityourself a do
názvu napsal modelářské potřeby. Ono to má ke kutilství celkem blízko,
a zavést nový tag není tak jednoduché, protože veškerý SW, který
pracuje s OSM daty by musel mít zaregistrovaný nový tag, k němu ikonku,
zápis v POI databázi...a nevím jaká je četnost podobných obchodů třeba
v zahraničí.

Pokud jde o tu školu, tak vyšší odborná má blíž spíše ke střední, je to
nadstavba, takže bych to řešil tagem pro střední školu a do názvu nadepsal
název vyšší odborná (což ostatně bude asi bez výjimky název školy).