> Potíž je v tom, že úzus není... Udělal jsem si malý průzkum přes Overpass API
> a asi dvě třetiny
> středních škol (identifikoval jsem je podle názvu) je označeno
> amenity=college, a jedna třetina je
> označena amenity=school. Měli bychom se tedy na něčem shodnout, sepsat to a
> dodržovat.
> Jiná věc je, že se tyhle tagy aktuálně asi absolutně k ničemu nevyužívají :-)

To nemusi byt pomerne rychle pravda - kdyz se nejaky uzus zavede,
tak si myslim, ze minimalne lokalni sluzby jako mtbmap.cz a map1.eu
jsou schopny to zacit nejak zohlednovat.

A zejmena je dobre si uvedomit, ze tu semantickou informaci tam
ma smysl drzet i tehdy, pokud to zrovna zadny renderer nekresli.
Protoze se daji klast dotazy (napr. pres to Overpass API) a resit
pomoci toho specificke ulohy.

Petr