> Render by chtěl vylepšit, to jo. Pokud má areál nebo třeba parkoviště
> nestandardní tvar, tak ikonu/jméno šoupne do geometrického středu, což v
> extrémním případě může i znamenat, že se ikona ocitne mimo danou oblast.

Já ještě nikdy neviděl, že by renderer tu ikonku do budovy dal. Takže paradoxně
menší obchody jsou vyznačené výrazněji (ikonou a popisem) než velké zabírající
celou budovu (jen popisek přes budovu nebo vůbec nic).

> Taky jsem u několika škol (tam kde byla data v KM) kromě vyznačení areálu
> zaznačil i chodníky, parkoviště, servisní plochy a zeleň. Ve výsledku daný
> areál splývá s okolím.  Ideální by bylo, kdyby se ta žlutá podkladová mapa
> nějak projevila - třeba změnila odstín barev uvnitř areálu.
>
> Příklad třeba tady:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=49.679015&lon=18.342034&zoom=18&layers=M
>
> Areál školy se tam dokonale ztratí :-(

Ano, bohužel, ve Vršovicích vidím stejné problémy. A building=school z mé
zkušenosti nepomáhá, alespoň nevidím její vliv na nic. openstreetbrowser je
trochu lepší, ale ne dokonalý:

http://www.openstreetbrowser.org/?zoom=17&lat=50.07067&lon=14.45994&basemap=osb&categories=&layers=&overlays=

Na Moskevské ulici, přesně na jih od parku (Heroldových sadů) je růžová budova
mezi hnědými - škola bez pozemku (na osm.org není vidět nic). Škola a školka s
pozemky (na východ od sadů) má růžový areál, ale neodlišenou budovu=school od
ostatních (stejný problém jako osm.org). A barva hřišť překrývá růžovou bez
náhrady. Na východ on náměstí Sv. Čecha je školka, kam jsem záměrně nevkládal
plochy hřišť a zelených ploch, protože by pokryly 100% areálu a podkladová
barva pro areál školky by se vůbec nepoužila (stejný problém jako osm.org).
Dále na východ, na Kodaňské ulici, je vidět žlutá budova - obchod (na osm.org
není vidět nic).

openstreetbrowser pak samozřejmě zaboduje v momentě, kdy člověk klikne na
příslušné přídavné vrstvy. V porovnání výše jsem vzal jen základní vrstvu.

Milan Vančura