Konkrétně pro příklad
www.osm.org/?lat=49.679&lon=18.342&zoom=18<http://www.openstreetmap.org/?lat=49.679015&lon=18.342034&zoom=18>
(mimochodem
jeden z lepších příkladů co OSM dokáže) by pomohlo označení okolních,
pravděpodobně obytných budov jako building=residential - buou méně výrazné
a škola tím vynikne. Bohužel standardní vykreslení se k budovám neznámého
typu (building=yes) chová jako k "prominentním" budovám.
Nechci kibicovat, ale nepřidávání zelených ploch a hřišť aby se neztratila
žlutá pod školo mi nepřipadá jako správný postup. Souhlasím, že by školy a
jiné "veřejné" budovy měly být zvýrazněny oproti okolí, ale vynechání dat
tomu nepomůže - je potřeba upravit pravidla vykreslování - což bohužel pro
standardní zobrazení na osm.org není nic snadného.

Lukáš Matějka (LM_1)